loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3001 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 895 siber
اشعار حافظ 1 1021 iljima
شعر نو 1 846 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 897 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 807 iljima
تپش سايه دوست 0 802 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 800 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 689 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 777 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 672 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 631 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 604 iljima
آب...سهراب سپهری 0 638 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 636 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 594 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 607 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 723 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 685 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 651 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 627 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 627 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 731 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 644 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 621 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 637 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 585 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 650 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 695 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 699 iljima
رضا نظریان بازدید : 406 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)
 

در بین تمام ویروس هایی که تا کنون در تبدیل شدن انسان ها به زامبی نقش داشته اند، آن هایی که در سری Resident Evil دیده می شوند، محبوب تر هستند و به نوعی از یک نوع پیشینه تاریخی خاص در دنیای بازی های کامپیوتری برخوردار هستند. در تازه ترین نسخه از سری بازی های Resident Evil باز هم پای یکی دیگر از این ویروس ها در میان است که حیوانات و انسان ها را تحت تأثیر خودش قرار داده است. ویروسی که نمونه تکامل یافته Las Plagas مشهور است که توسط تروریست ها دزدیده شده تا یک تهدید Bio-Terror و به نوعی یک جنگ سرد به وجود بیاورد. اینبار اتفاقات این بازی در گوشه ای دیگر از دنیا اتفاق می افتد.

شهر Lanshiang کشور چین جایی است که این ویروس در آن منتشر می شود و به تدریج تمام چین را به خودش آلوده می کند. همان طور که حتماً می دانید در این بازی دو شخصیت کریس ردفیلد (Chris Redfield) و لیان کندی (Leon S. Kennedy) حضور دارند. یکی دیگر از شخصیت هایی که در بازی آن را مشاهده می کنید، جیک مولر (Jake Muller) نام دارد که در اروپای شرقی فعالیت های مشکوکی انجام داده است. کسی که از به عنوان Albert Wesker Junior یا فرزند آلبرت وسکر نام برده می شود. بر اساس اطلاعاتی که قبلاً منتشر شده بود، فهمیدیم که کنترل دو شخصیت کریس و لیان را در بخش های مختلفی از بازی در دست خواهیم داشت، اما بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در مجله PSM مشخص شد که شخصیت سومی هم حضور دارد که در بازی می توانید او را کنترل کنید.

این شخصیت کسی نیست جز همین آقای مولر که رازهای زیادی را پیش خود دارد. بازی Resident Evil 6 را با شخصیت لیان آغاز می کنید که در آمریکا حضور دارد. کریس هم در چین است و به شکلی دیگری با تهدیدهای به وجود آمده مبارزه می کند. جیک در منطقه Edonia قرار دارد که جایی در اروپای شرقی است. جیک در اینجا به دنیا آمده و خون او پادزهر ویروس C است که در این بازی دنیا را وارد آشوبی تازه کرده است. سال 2013 فصل جدیدی از تاریخ انسان ها را به وجود می آورد که به عصر تروریسم بیولوژیکی نامیده می شود. کارگردان بازی آقای ائیچیرو ساساکی (Eiichiro Sasaki) می گوید که داستان جیک، داستان فرار است.

او تحت تعقیب قرار گرفته و سعی می کند از دست افرادی که دنبالش هستند، فرار کند. در Edonia که جیک در آنجا قرار دارد، یک جنگ داخلی نیز رخ داده که فضای ترسناک آن قسمت ها به شکل بسیار تازه ای در این بازی طراحی شده و با چیزی که در سایر قسمت های بازی قرار دارد، متفاوت است. یکی دیگر از شخصیت های آشنای دنیای Resident Evil نیز در این بازی حضور دارد. او شری بیرکین (Sherry Birkin) است که نقش همراه جیک را در بازی ایفای نقش می کند. او برای اولین بار پس از Resident Evil 2 به این سری از بازی ها بازگشته است. شری در این سال ها از دست دولت آمریکا فرار کرده و سعی کرده دنیای جدیدی را برای خودش شکل دهد، اما اتفاقاتی برای او رخ داده که ویروس G در بدن او وجود دارد و به نوعی به او قدرت زیادی داده است.

البته این ویروس باعث نشده که شری به یک هیولا تبدیل شود و تنها قدرت هایش را افزایش داده و باعث شده که او به نوعی نامیرا باشد. شری خودش را به یک ابر انسان تبدیل کرده که می تواند کارهای زیادی انجام دهد. البته Cpacom هنوز قسمت هایی از گیم پلی بازی که مربوط به او می شود را به نمایش درنیاورده و قصد دارد که آن ها را در E3 به نشان دهد. آقای ساساکی توضیح می دهد که: "شری بعد از سال ها به عنوان یک مأمور مخفی به نیروهای دولت آمریکا می پیوندد که بتواند مردم را نجات دهد.

ویروس G او را آلوده کرده، اما به شکل دیگری در بدنش فعالیت کرده و به همین دلیل سبک بازی کردن در قسمت هایی که شری و جیک حضور دارند با سایر قسمت ها متفاوت است." البته به این موضوع نیز اشاره نشد که چه نوع گیم پلی ای برای این قسمت ها در نظر گرفته شده است. جیک در طول بازی با مزدورهای زیادی مبارزه می کند. ساساکی می گوید: "جیک چیزهای زیادی دیده و با چیزهای زیادی مبارزه می کند. او به مردم اهمیت نمی دهد، اما شری درست در نقطه مقابل او قرار دارد. شری به چیزهای زیادی اهمیت می دهد و همیشه می خواهد به مردم کمک کند. این دو نفر مسیر بسیار پرفراز و نشیبی را در بازی طی خواهند کرد." داستان کریس در این بازی بیشتر شامل صحنه های اکشن و مبارزه در خیابان های شهر خیالی Lanshiang در چین می شود.

جایی که ویروس C به آنجا حمله کرده و تمام مردم را به خودش مبتلاً ساخته است. تأثیرات این ویروس حتی از ویروس G و Las Plagas نیز بدتر بوده است. زامبی ها در این بازی باهوش تر از هر زمان دیگری هستند و می توانند از سلاح های سرد و گرم استفاده کنند. از بدترین آن ها می توان به J’Avoها اشاره کرد که همانند یک سرباز جنگی عمل می کنند، اما سایر زامبی ها همانند زامبی هایی هستند که در Resident Evil 4 بودند. زامبی ها به صورت گروهی حرکت می کنند و در زمان مبارزه ها به صورت کاملاً اتفاقی یکی از آن ها به سمت شما هجوم می آورد. بازیکنان می توانند به شکل های مختلف به آن ها حمله کنند و به قسمت های مختلفی از بدنشان صدمه بزنند.

تهیه کننده بازی آقای هیرویوکی کوبایاشی (Hiroyuki Kobayashi) به این موضوع اشاره می کند که: "هر بار که با یکی از J’Avoها مبارزه می کنید، یک تجربه متفاوت را بدست می آورید. این موضوع بیشتر مربوط به شکل حمله شما می شود." نیروهای BSAA به دستور کریس وارد شهر می شوند. یکی از افراد تازه ای که او را با کریس در بازی مشاهده می کنید، پسر جوانی است که پیرس (Piers) نامیده دارد. او برای اولین بار در مانگاهای ساخته شده برای سری Resident Evil دیده شد. پیرس زمان زیادی را با کریس کار کرده و حتی برخی از رازهای مخفی کریس را هم می داند.

کریس همان کریس ردفیلدی است که ما می شناسیم، اما 6 ماه قبل از اینکه ماجراهای این بازی آغاز شوند، اتفاقی برای او رخ می دهند و زمانی که در این قسمت از دنیا با زامبی ها مبارزه می کند، بخشی از وجود او به این راز فکر می کند. رازی که باعث می شود او به این مسئله فکر کند که چرا با Bio-Terrorism مبارزه می کند. کریسی که در چین مشاهده می کنید، کمی با گذشته تفاوت دارد. پیرس او را پشتیبانی می کند تا بتواند به کریس در این مأموریت کمک کرده باشد. همان طور که به آن اشاره کردیم، قسمت هایی که کریس بازی را به دست می گیرد، اکشن تر از سایر قسمت ها است، اما آقای ساساکی می گوید: "همچنان المان های ترسناک در این قسمت ها هم قرار دارند و در هر کدام از بخش های بازی المان های ترسناک خاص خودش را مشاهده می کنید.

روند اکشن بازی با المان های ترسناک، بسیار عالی از کار درآمده و المان های ترسناک جدیدی در بازی قرار گرفته که قبلاً آن ها را مشاهده نکرده اید." کریس، لیان و جیک در چین یکدیگر را می بینند، اما این اتفاقات قبل از اینکه لیان مجبور به کشتن رئیس جمهور آمریکا شود، رخ نمی دهند. رئیس جمهور آمریکا در یک دانشگاه حضور دارد که به آنجا حمله می شود و تمام دانش آموزان و حتی رئیس جمهور نیز به زامبی تبدیل می شوند. این اتفاق باعث می شود که برای لیان راه دیگری باقی نماند و او مجبور می شود که به سمت رئیس جمهور تیراندازی کند.

همراه لیان در این بازی یکی از اعضای سرویس مخفی آمریکا به نام هلنا هارپر (Helena Harper) حضور دارد. آن ها با کمک هم راهی به خارج از دانشگاه پیدا می کنند. هلنا به لیان می گوید که چیزهایی از این اتفاق می داند. لیان در این بازی نقش قلب دنیای Resident Evil را ایفا می کند. او همیشه تحت تأثیر زن ها قرار گرفته است. ایدا (Ada)، اشلی (Ashley) واکنون هم هلنا. در حالیکه کریس در شهر Lanshiang برای جلوگیری از پخش شدن ویروس دست به کشتار بزرگی زده، لیان سعی می کند تا جایی که می تواند، افراد زیادی را نجات دهد. در طول بازی لیان به کمک مردی می رود که می خواهد دخترش را نجات دهد.

از این قبیل مسائل هستند که باعث می شود تا لیان به شخصیتی دوست داشتنی تبدیل شود، اما این کارها هم در بسیاری از موارد باعث می شوند که او خودش را در موقعیت های خطرناکی قرار دهد. 15 دقیقه از کل Cut-Sceneهایی که در بازی وجود دارد، قسمت هایی را به نمایش درمی آورند که لیان و هلنا قصد دارند از دانشگاه فرار کنند. تمام Cut-Sceneهای بازی به صورت Real-Time هستند که در قسمت های بسیار حساسی قطع می شوند و به سراغ شخصیت های دیگر بازی می روند. فضای قسمت هایی که لیان را کنترل می کنید، همانند نسخه اول این سری از بازی ها طراحی شده است. فضاها به شکلی طراحی شده اند که بازیکنان فکر می کنند این بازی به نوعی بازسازی شده که انگار همان نسخه اول است.

Cut-Sceneهای بازی به شکلی طراحی شده اند که بازیکنان بیشتر و بیشتر خود را به المان های دراماتیک بازی نزدیک کنند. تمام 3 داستان مختلفی که در بازی روایت می شوند، به شهر Lanshiang منتهی خواهند شد. جایی که دوباره یکی دیگر از شخصیت های دنیای Resident Evil را مشاهده می کنید. ایدا در این بازی حضور دارد. البته هنوز این خبر تأیید نشده، اما احتمال می رود که ایدا یا شخصیتی شبیه به او در بازی حضور داشته باشد. کسی که احتمال می رود مسئول این اتفاقات باشد. اینجاست که کریس روبروی لیان قرار می گیرد. کریس ایدا را مرده می خواهد، چرا که او را مسئول اتفاقات تلخ این بازی می داند، اما لیان او را به عنوان یک شاهد می خواهد تا بگوید که این کارها مربوط به آزمایشات آلبرت وسکر می شده و ایدا کسی بوده که این تهدید تروریستی را به وجود آورده است.

هر دوی این شخصیت ها ایدا را مقصر می دانند، اما یکی می خواهد او را بکشد و دیگری قصد دارد او را سالم نگه دارد تا حقیقت های بیشتری آشکار شوند. در طول بازی مشخص می شود که چرا کریس اینقدر می خواهد ایدا را بکشد و چرا لیان با وجود اینکه می داند او در این ماجرا نقش بزرگی داشته، می خواهد او را زنده نگه دارد. دلایل ابتدایی تنها چیزهایی هستند که همه احتمال آن را می دهند، اما به نظر می رسد که مسائل پشت پرده زیادی در بازی وجود داشته باشند. آقای کوبایاشی می گوید: "ما می خواستیم فضای ترسناک جدیدی را در بازی به وجود بیاوریم." RE6 دیگر تنها یک عنوان Survival Horror نیست و چیزی فراتر از آن است و دارای صحنه های دراماتیک بسیار زیادی است. سازندگان آنقدر روی این قسمت ها تمرکز دارند که احتمال می رود اتفاق بدی برای یکی از شخصیت های بازی رخ بدهد. چیزی که هنوز مشخص نشده و شاید هرگز هم در بازی رخ ندهد. سازندگان قول داده اند که در E3 امسال اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود و قسمت هایی از این عنوان برای بازی کردن آماده باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4877
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 952
  • باردید دیروز : 1,037
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,306
  • بازدید ماه : 11,333
  • بازدید سال : 79,976
  • بازدید کلی : 2,737,443