loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 3001 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 895 siber
اشعار حافظ 1 1021 iljima
شعر نو 1 846 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 897 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 807 iljima
تپش سايه دوست 0 802 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 800 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 689 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 777 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 672 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 631 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 604 iljima
آب...سهراب سپهری 0 638 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 636 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 594 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 607 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 723 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 685 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 651 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 627 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 627 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 731 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 644 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 621 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 637 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 585 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 650 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 695 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 699 iljima
رضا نظریان بازدید : 396 شنبه 29 بهمن 1390 نظرات (0)

مجموعه اس ام اس عاشقانه سری جدید : این مجموعه شامل تعدادی اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا می باشد

 اس ام اس های عاشقانه -سری 51

دوستی یعنی که ما باور کنیم ، یک دل دیگر ارادتمند ماست .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
این عشق است که میسازد و می سوزد و شاید ترانه ایست که هردم آوایش در دل جاریست ، لیکن هرچه هست زیباست .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
زندگی اجبار است … مرگ انتظار است …

عشق یک بار است … جدایی دشوار است …

ولی یاد تو تکرار است … !
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است

شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که ۱بار آوارش روش ریخته
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
تو دریا بودی و من قایقی خرد /

که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود /

که در امواج عشقت یک شبی مرد . . .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
تقدیم به کسی که کنارم نیست

ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد . . .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
عشق یعنی سکوت دو نگاه /

خنده ات از عشق لبریز ، اما بی صدا . . .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
گفتم فراموشم نکن ، گفتا تو در یادی مگر ؟

گفتم خرابت میشوم ، گفتا تو آبادی مگر . . . ؟
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
ابر هم در بارشش قصد فدا کاری نداشت / عقده ای داشت ، روی خاک خالی کرد و رفت . . .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
زندگی تکرار جان فرسودن است / رنج ما تاوان عاشق بودن است . . .
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
من نه آنم که دو صد مصرع رنگین گویم
من چو فرهاد یکی گویم و شیرین گویم.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
آن که دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش می آمد و از دور تماشا میکرد.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
دیاری که در آن نیست کسی یار کسی
یا رب ای کاش نیفتد به کسی کار کسی.
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
پروانه امشب پر مزن اندر حریم یار من
شاید صدای پرپرت از خواب بیدارش کند
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
لیوان ز لبت بوسه گرفت من ز لیوان
دیدی ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
پرسیدم : عشق چیست ؟ گفت : آتشی است . گفتم : مگر آن را دیده ای ؟ گفت : نه در آن سوخته ام
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار ، شاید فردا احساسی باشد، اما … عزیزی نباشد!
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
تنها بنائی که هر چه بیشتر بلرزه، محکمتر می شه، دل آدمی است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4877
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 1,037
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,253
  • بازدید ماه : 11,280
  • بازدید سال : 79,923
  • بازدید کلی : 2,737,390