loading...
** سایت تفریحی ایولی ها **
ایولی ها

سلام.من مدیر سایت ایولی ها رضا نظریان هستم. ما برای شما بنر-هدر و آلبوم طراحی میکنیم.فقط لازیم است ما را لینک کنید

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اموزش هک 11 2999 jumbojet
مه - احمد شاملو 0 895 siber
اشعار حافظ 1 1021 iljima
شعر نو 1 846 iljima
شعر فردوسی در مدح پیامبر و امام علی علیه السلام 1 897 iljima
صداي ديدار...سهراب سپهری 0 807 iljima
تپش سايه دوست 0 802 iljima
پشت درياها...سهراب سپهری 0 800 iljima
واحه يي در لحظه...سهراب سپهری 0 689 iljima
نشاني...سهراب سپهری 0 777 iljima
پيغام ماهي ها...سهراب سپهری 0 672 iljima
غربت...سهراب سپهری 0 631 iljima
در گلستانه...سهراب سپهری 0 604 iljima
آب...سهراب سپهری 0 638 iljima
ساده رنگ...سهراب سپهری 0 636 iljima
و پيامي در راه...سهراب سپهری 0 594 iljima
روشني‌، من‌، گل‌، آب...سهراب سپهری 0 607 iljima
از روي پلك شب...سهراب سپهری 0 723 iljima
مسافر...سهراب سپهری 0 685 iljima
صداي پاي آب...سهراب سپهری 0 651 iljima
آب را گل نكنيم- سهراب سپهری 0 627 iljima
غمی غمناک (شعر سهراب سپهری) 0 627 iljima
شراب و خون...فروغ فرخزاد 0 731 iljima
ديو شب...فروغ فرخزاد 0 644 iljima
انتقام...فروغ فرخزاد 0 621 iljima
گريز و درد...فروغ فرخزاد 0 637 iljima
افسانه تلخ... فروغ فرخزاد 0 585 iljima
وداع...فروغ فرخزاد 0 650 iljima
پاييز...فروغ فرخزاد 0 695 iljima
يادي از گذشته...فروغ فرخزاد 0 699 iljima
رضا نظریان بازدید : 576 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (4)

 

اس ام اس آغاز سال تحصیلی

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود

به ادامه مطلب بروید

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه تو مدرسه یاد میدن ۱ سال ۱۲ ماه – – – ۱ ماه ۴ هفتش – – – ۱ هفته

۷ روز – – – ۱ روز ۲۴ ساعت – – – ۱ ساعت ۶۰ دقیقس – – – …ولی کسی بهم نگفت

۱ دقیقه بدون تو بدون مثل ۱۰۰۰ ساله ….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق => سرکاری
محبت =>تظاهر
مهربونی => مسخرست
وفا =>مرده
احد و پیمون =>دلخوشی
عاطفه=> تموم شده
مهر =>مدرسه‌ها باز میشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مدرسه از نشاط من کم کردند…
از فرصت ارتباط من کم کردند…
هر وقت به هم عشق تعارف کردیم…
از نمره ی انضباط ما کم کردند…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم واسه اول دبستانم تنگ شده که وقتی تنها یه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی یه نفر میاد و بهت میگه با من دوست میشی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

صبحی مادری برای بیدار کردن پسرش رفت. مادر: پسرم بلند شو. وقت رفتن به مدرسه است. پسر: اما چرا مامان؟ من نمی خوام برم مدرسه. مادر: دو دلیل به من بگو که نمی خوای بری مدرسه. پسر: یک که همه بچه ها از من بدشون می یاد. دو همه معلم ها از من بدشون می یاد. مادر: اُه خدای من! این که دلیل نمی شه. زود باش تو باید بری به مدرسه. پسر: مامان دو دلیل برام بیار که من باید برم مدرسه؟ *مادر: یک تو الآن پنجاه و دو سالته. دوم اینکه تو مدیر مدرسه هستی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1348/10/11 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

درباره سایت نئوباکس Neobux: این سایت قدیمیترین و معتبرترین سایت PTC شناخته شده است و تونسته با سیاستهایی که به کار برده همچنان قدرتمند باقی بماند. امسال سومین سالگرد تاسیس خودشو جشن گرفته و به دیگر سایتهای PTC فخر میفروشه. کمتر سایتی را میبینید که از نئوباکس تقلید نکرده باشه. با این حال نوآوریهای نئوباکس ادامه داره.
دوستان زیادی از کاهش قیمت تبلیغات ثابت گلایه داشتند و حتی از این سایت دلسرد شدند. سایت نئوباکس به دلیل دست بردن در قوانین خود و تغییر اینچنینی از لیستهای سایتهای ممتاز به لیست سایتهای قانونمند و معتبر سقوط کرد ولی همچنان با پرداخت های فوری خود یکی از بهترین هاست.
اکثر دوستان از خدمات، امتیازات و طرح های تشویقی این سایت بیخبرند. به همین خاطر من شما را به ادامه مطلب دعوت میکنم تا دید منصف و بیطرفی از این سایت به شما ارائه کنم. آن وقت این با شماست که تصمیم گیری کنید!
http://www.neobux.com/?r=Deathmastter
من از این سایت خیلی راضیم حتا میتونید پولاتونو به جز حساب پییپل و آلرت پی با سایت ایرانی توباکس(که نحوه در چند پست قبل تر معرفی شده)هماهنگ کرده و هر موقع خواستید پول دریافت کنید ایمیل اونارو وارد کنید البته با هماهنگی لازم با پشتیبانی.
برای اطلاعات بیشتر و همچنین استراتژی کسب درآمد از این سایت از وبلاگ کسب درآمد دیدن فرمایید.

این نظر توسط Amin در تاریخ 1348/10/11 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم

چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟
برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن
http://s48.tinylink.ir
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم
کارش این جوریه که یه سری بنر تبلیغاتی بهت میده اونا رو میزاری تو وبلاگت وهر کس که رو اونا کلیک کنه سایت برای شما مبلغی در نظر میگیره 0001 تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی و تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده
شما هم امتحان کنید
منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی
ممنون عزیزم
نحوه شروع به کار و ثبت نام
http://mahshid.dxd.ir/

این نظر توسط Plus در تاریخ 1348/10/11 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود بی کران ...!
از پست زیبا و جالبت سپاسگزارم، خوشحال میشم به کلبه ی مجازی من هم سر بزنی !
اگه دوست داشتی بگو تا با هم تبادل لینک کنیم...

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانند از همين حالا شروع کنند و پايان تازه اي بسازند.

این نظر توسط Amin در تاریخ 1348/10/11 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم

چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟
برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن
http://s48.tinylink.ir
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم
کارش این جوریه که یه سری بنر تبلیغاتی بهت میده اونا رو میزاری تو وبلاگت وهر کس که رو اونا کلیک کنه سایت برای شما مبلغی در نظر میگیره 0001 تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی و تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده
شما هم امتحان کنید
منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی
ممنون عزیزم
نحوه شروع به کار و ثبت نام
http://mahshid.dxd.ir/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2255
  • کل نظرات : 289
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4877
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 1,037
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,160
  • بازدید ماه : 11,187
  • بازدید سال : 79,830
  • بازدید کلی : 2,737,297